Zakaj nismo promotorji, ampak ambasadorji?

Stvar je v tem, da ljudje zaupamo ljudjem, ne stvarem. Ni važno, če imate ne vem kako dizajnersko hud letak, če je promotorka, ki ti ga da limonasta, niste nič naredil.

Med policami paštet in vloženih špargljev sva se srečali s pogledom. Dober dan, kako smo danes? Dan bo še lepši, če boste poskusili tole (vstavi poljuben izdelek: ________). Vzemite še en bonbonček mi je rekla in skupaj z bonbončkom podtaknila še en letak. Znana situacija?

Tipična prva študentska služba za punce je kelnarjenje v gostilnah, a ni? Sama nisem dobra natakarica. Delala sem vsega skupaj 1 teden, pa v tem tednu uspela uničit neko napravo za mleko, zmešat vsa naročila in se prepričat, da mi res ne gre to.

Pač nismo vsi za vse, to ni nič takega. Podpiram pa, da se preizkušate v vedno novih in novih stvareh. Be brave enough to be bad at something new. Nov FUN4U izziv zate! Kar pogumno, vsak strokovnjak na nekem področju je enkrat bil začetnik. #mašto

Moja natakarska kariera je šla strmo navzdol, ko sem začela delati pri FUN4U. Kaj kmalu sem namreč ugotovila, da bom lažje prodala vse in še več, kot nardila dobro kavo.

In točno z istimi razlogi, kot ne more nekdo delati kave, če je ne zna – ne more nekdo biti promotor, če ne zna dobro promovirati. Ker če imaš eno slabo izkušnjo z neužitno kavo nekje, pač ne greš več tja. Če imajo ljudje eno slabo izkušnjo s promotorjem podjetja, jih boš ravno tako težko prepričal, da spremenijo svoje mnenje o vas.  

Stvar je v tem, da ljudje zaupamo ljudjem, ne stvarem. Ni važno, če imate ne vem kako dizajnersko hud letak, če je promotorka, ki ti ga da limonasta, niste nič naredil. V tistem trenutku je ona namreč obraz vašega podjetja in veš kaj? People will never forget how you made them feel. Jih je nasmejala? Jim je zaželela lep dan? Je oddajala tak vibe, kot ga želi vaša znamka oddajati?

»Kaj je razlika med našo ekipo in študentom, ki ga lahko najameš na internetu? To, da bo tisti študent v veliki večini primerov pač razdelil letake, naša ekipa pa bo s svojo energijo postala pravi ambasador vaše blagovne znamke, naredila Promocijo (z veliko začetnico) in cel dogodek iz tega deljenja letakov.« Več o naši #FUNtastični ekipi si lahko prebereš v blogu spodaj.




Ok, zdaj sva se prepričala o tem, kako pomemben člen promocije je sam promotor, ane? Ampak kakšen pa je dober promotor? Jaz mislim, da je to tisti, ki ima nevsiljiv, prodajno naravnan pristop, kar je kar umetnost. Oceno »Zu« vsem tistim, ki to znajo. Vsem tistim, ki znajo dati občutek, da izdelka ne prodajajo, ampak se o njem samo malo pogovarjajo innnnnn

 

 

ga potem vseeno prodajo.

Da najdemo take ljudi, naša ekipa kar vedno po malem kadruje. Z enim očesom vedno malo opazujemo promotorje v trgovskih centrih. Namig za vse, ki to že počnete – nikoli ne veš, kdo te opazuje. Saj veš tisto zgodbo o tem, kako je Luka začel delati za FUN4U. Ne veš? Prebereš si jo lahko spodaj v 5. blogu.;)

Namig 2: to velja za karkoli pač počnete, ne samo za promotorje. How you do anything is how you do everything, bi rekel naš Aleksandar.

Prepričana sem, da veš, kakšen je zvok Family Frost tovornjačka. Tr rr rr rrrrrrrrrr. In da znaš nadaljevati tole pesem: »… Kupiš nov TV, nov DVD, playstation2, vse kar hočeš, še …« Vsaka reklama je dobra reklama. Tudi, če ti gre že malo naživce, če veš za njih – their job here is done.

Kljub temu pa si pri nas želimo in ustvarjamo bolj kreativne načine promocije. Ni nam samo važno, da se delijo letaki. Bolj nam je pomembno, da je neka zgodba v ozadju ali pa še bolje: v ospredju! Da ni 44 letakov v najbližnjem smetnjaku za vogalom, ampak da se ljudje z veseljem spomnijo točno na vas, ko naslednjič potrebujejo izdelek/storitev, ki ga/jo ponujate.

Ena moja prvih promocij je bila promocija kuhinjske soli. Nekaj let je že od takrat pa se še vedno, ko jo kupujem, odločim za ponovni nakup točno tiste, ki sem jo delila takrat. Kul je to, da smo vsi »pisarniški« preizkusili cel spekter naših služb v praksi. Kaj mislite, katera maskota sem jaz?




Zakaj je super, da smo vse počeli? Ker zdaj veliko bolj razumemo kam in v kaj pošiljamo ekipo, kaj potrebujejo, kdaj, kako, zakaj (in še vse druge vprašalnice;)). Ker smo zdaj prepričani v to, da je za uspešno promocijo, poleg promotork, nujen tudi moderator, ki dela vzdušje. Maskota, ki privablja ljudi k našem kotičku. In pa seveda naši atraktivni rekviziti! Na primer: XXXL spomin, na katerega brandiramo vaše izdelke in jih s tem promoviramo preko igre. Pametno, ha? 



Prišla sva do konca najinega tokratnega »pogovora«, ampak brez skrbi, zdaj ne boš dobil letaka v PDF-ju na email. Te pa povabim, da KLIKNEŠ NA TOPoglej in se čudi, kaj vse ti FUN4U nudi.

Lepo se imej, veliko se smej in se slišiva kmalu.

Adijos,

Špela

Stopite v stik z nami, z veseljem vam bomo pomagali.

FUN4U d.o.o. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.
Zapri
Povzetek košarice
Košarica je prazna.
Dodaj izdelke
Zapri
Nazaj na vrh