Promocije & aktivacije uspešne zgodbe - Fun4U

Poskrbite, da bo vsaka uporabniška izkušnja, v interakciji z vašo blagovno znamko, postala zapomnljiva!

Poglej si nekaj naših dosedanjih promocij in aktivacij:

TRIGLAV ZDRAVJE

Triglav Zdravje je ponosen sponzor Slovenske nogometne reprezentance in si želi skozi športno sponzorsko aktivacijo izpostaviti in promovirati blagovno znamko Triglav Zdravje na različnih dogodkih in v navijaški coni pred tekmami Slovenske nogometne reprezentance.

Športna sponzorska aktivacija podjetja Triglav Zdravje temelji na nagradni igri, s katero iščemo ljudi z najhitrejšim strelom na gol, ki ga izmeri radarska naprava. V nagradni igri lahko sodelujejo posamezniki in družine. Interaktivni kiosk je osnova nagradne igre, kjer preko aplikacije izpolnjujemo podatke o udeležencu ter posnamemo strel na gol vsakega posameznika. Video, na mail, pošljemo vsakemu sodelujočemu, ki ga lahko deli na svojih družbenih omrežjih. Vsak udeleženec za sodelovanje dobi praktično nagrado podjetja Triglav Zdravje (svinčniki, kape, buff, majice ...). Po koncu nagradne igre aplikacija izžreba nagrajence nagradne igre: 2 nagrajenca z najhitrejšim strelom in 2 naključno izžrebani družini.

Poskrbeli smo za celotno organizacijo in izvedbo športnih sponzorskih aktivacij (logistika in tehnična podpora ter postavitev dogajalnega prostora, komunikacija z naročnikom in organizatorji, izbor primernega kadra, izvedba nagradne igre, žrebanje in podelitev nagrad, obveščanje nagrajencev, evalvacija in poročilo dela) in z našo storitvijo podjetju Triglav Zdravje omogočili prisotnost športne aktivacije tudi na dogodkih z večjim številom ljudi (Festival Lent, Triglav tek, Rumeno modre noči v Kopru).

Sodelovanje s podjetjem Triglav Zdravje nadaljujemo tudi v letu 2020.

  • 1100 ljudi, ki so sodelovali v nagradnih igrah
  • 10 športnih sponzorskih aktivacij
  • 40 nagrajencev, ki so dobili podpisane žoge s strani reprezentantov slovenske nogometne reprezentance

Qlandia

Podjetje Qlandia je preko družinskih igrarij želelo promovirati različne blagovne znamke in lokale, ki so prisotni v nakupovalni centrih.

Družinske igrarije so tekmovanja med družinami (starš in otrok), ki so potekala med poletnimi počitnicami leta 2015  v vseh nakupovalnih centrih Qlandia po Sloveniji. V vsakem nakupovalnem centru je potekalo tekmovanje po sistemu štirih predtekmovalnih krogov in finalnega kroga, kjer smo dobili tudi zmagovalno družino. Tekmovanje je bilo sestavljeno iz štirih iger v katerih sta sodelovala starš in otrok in si prizadevala za doseg kar najboljšega rezultata. Končni skupni rezultati družin so se med seboj primerjali in najboljše družine štirih predtekmovalnih krogov so se uvrstile v finalno tekmovanje. Vsaka družina, ki je sodelovala v tekmovanju je dobila praktično nagrado trgovin Qlandije, zmagovalna družina pa bone v določeni vrednosti.

Z izvedbo družinskih igrarij smo popestrili dogajanje v nakupovalnih centrih Qlandia tudi med poletjem in privabili družine k obisku nakupovalnega centra Qlandia na posameznih lokacijah ter z nagradami spdbudili družine k potencialnim nakupom v trgovinah.

  • Več kot 30 dogodkov/tekmovanj
  • Več kot 300 sodelujočih družin
  • 7 finalnih dogodkov

INFINITY NADO TEKMOVANJE

Podjetje Unika TTI je z organizacijo in izvedbo tekmovanja z vrtavkami Infinity Nado želela izpostaviti blagovno znamko in pospešiti prodajo s popusti na izdelke v času izvedbe tekmovanja.

Infinity nado vrtavke so leta 2019 postale hit v Sloveniji tudi s pomočjo otroške serije Infinity nado, ki jo lahko spremljamo na programu OTO.

Tekmovanje z Infinity nado vrtavkami smo izvedli v sodelovanju s podjetjema Baby center in Pikapolonica. Otroci med 5 in 12 let starosti so lahko sodelovali v 4 predtekmovalnih tekmovanjih v poslovalnicah Baby centra (BC Kranj, BC Celje, BC Maribor, BC BTC Ljubljana), v 3 predtekmovalnih tekmovanjih v poslovalnicah Pikalopolonica (Pikapolonica Celje, Novo mesto in Ljubljana Rudnik) ter v dveh finalnih tekmovanjih v Baby center BTC Ljubljana in Pikapolonica LJ-Rudnik. Otroci so se pomerili v dvobojih na izpadanje z različnimi vrtavkami Infinity Nado. Najboljši štirje tekmovalci posameznih predtekmovalnih dogodkov so se uvrstili na finalni turnir, kjer smo dobili najboljšega Infinity Nado igralca.

Poskrbeli smo za celotno organizacijo in izvedbo tekmovanj (komunikacija z naročnikom, postavitev tekmovalnega sistema in pravil ter navodil za udeležence, logistika in tehnična podpora ter postavitev dogajalnega prostora, izbor primernega kadra, izvedba in vodenje tekmovanj, evalvacija in poročilo dogodkov, deljenje letakov s ponudbo Infinity Nado in animacija z maskotami Luna Petunia).

Z izvedbo tekmovanj v poslovnih enotah Baby Center in Pikapolonica smo popestrili dogajanje in privabili družine k obisku trgovine in udeležbo na tekmovanju. S tri urnim programom smo večji del udeležencev uspeli zadržati v trgovini in jih s tem spodbudili k ogledu blagovnih znamk, ki jih lahko v trgovini kupijo. Posledično smo povečali možnost nakupa izdelkov.

  • 9 dogodkov tekmovanja
  • 70 tekmovalcev
  • 3 ure dogajanja na vsakem dogodku

LEONE – PROMOCIJA SLADOLEDA

Namen aktivnosti je promocija sladoledov Panettone in Paw control, pospeševanje prodaje izdelkov tudi v zimskem času.

Promocije so potekale v decembrskem času v trgovskih centrih TUŠ po Sloveniji (Koper, Kranj, Celje, Maribor, Ljubljana). Kupci so lahko poskusili Panettone – simulacijo italijanske tradicionalne sladice ter Paw control sladolede, primerne za otroke na promocijskem pultu, kjer so dobili tudi več informacij o izdelkih s strani promotorke. Promocijo smo popestrili z maskoto Levčka, ki je skrbel za dobro vzdušje kupcev.

Poskrbeli smo za komunikacijo z naročnikom, izvedbo promocij v trgovskih centrih, izbor in briefing kadra, logistiko materiala in rekvizitov, evalvacijo ter poročilo promocij.

S promocijami smo povečali zavedanje kupcev o blagovni znamki Leone in njihovih izdelkih. Kupci so bili še bolj navdušeni nad dejstvom, da je Leone slovensko podjetje ter hkrati izrazili željo po nakupu izdelkov tudi v zimskem času.

  • 6 decembrskih promocij
  • Preko 600 degustiranih vzorcev

PIKABOO

Namen dogodkov je bila promocija novega otroškega TV programa Pikaboo, ki je Telemachovim uporabnikom na voljo za ogled v njihovi programski shemi.

Promocija TV programa Pikaboo je potekala v trgovskih centrih, kjer je prisotna poslovalnica Telemach. S pomočjo dveh maskot Pikaboo in dveh promotork smo izvajali promocijo po celotnem trgovskem centru. Obiskovalci so se lahko z maskotami fotografirali s polaroidnim fotoaparatom, ki omogoča takojšnje razvitje fotografij. Vsak obiskovalec je dobil darilo ter sodeloval v nagradni igri podjetja Telemach.

Poskrbeli smo za komunikacijo z naročnikom, izvedbo promocije in animacije z maskotami, logistika materiala in rekvizitov, izbor in briefing kadra in evalvacijo ter poročilo promocij. Popestrili smo dogajanje v trgovskih centrih in v poslovalnicah Telemach ter z aktivno promocijo okrepili popularnost programa Pikaboo ter pridobili več kot 400 sodelujočih v nagradni igri podjetja Telemach. Otroci in starši so izrazili navdušenje nad fotografiranjem z maskotami in celotno aktivno promocijo.

  • Preko 2000 obiskovalcev, ki so bili prejemniki nagrad in fotografij
  • Preko 400 sodelujočih v nagradni igri

MAGNUM SPONZORSKA AKTIVACIJA

Namen aktivnosti je bila povečati prepoznavnost in priljubljenost blagovne znamke Magnum in ostalih Algida sladoledov, predstaviti dva nova okusa Magnum sladoleda (dvojna karamela in dvojna čokolada), doseči ciljno skupino in povečati prodajo.

Promocijo Magnum sladoleda smo izvajali na slovenskih plažah (Simonov zaliv, Bernardin in Ankaran). Moderator in dve hostesi so pritegnili pozornost obiskovalcev plaž z XXXL igro Spomin, kjer so sodelujoči odkrivali enake grafike različnih okusov sladoleda Magnum. Vsak udeleženec je, za nagrado, dobil nov okus sladoleda Magnum.

Poskrbeli smo za komunikacijo z naročnikom, personalizacijo igre XXXL Spomin, izbor in briefing kadra, izvedbo promocije, evalvacijo in poročilo dogodka.

  • 3 vikendi promocij na slovenski obali
  • Unikatna personalizirana XXXL igra spomin

SAMSUNG PROMOCIJA NOTE 8

Namen aktivnosti je bila promocija novega telefona Samsung NOTE 8, GEAR Fit 2 PRO in GEAR S3 Classic.

Promocije smo izvajali v trgovskih centrih po Sloveniji (City center Celje, Europark Maribor, City park Ljubljana, Harvey Norman Ljubljana) v času božično novoletnih praznikov. Dodana vrednost promocije je predstavljal moderator, oblečen v božička, ki je vabil obiskovalce trgovskih centrov na preizkus novih Samsungovih produktov.

Poskrbeli smo za komunikacijo z naročnikom, izbor in briefing kadra - moderator in promotorka, nakup obleke za božička, logistiko prevoza materiala in rekvizitov, izvedbo promocijskih dogodkov, evalvacijo in poročilo dogodkov.

Z aktivnostmi smo izspostavili nov Samsungov telefon in opremo ter na atraktiven način pritegnili obiskovalce trgovskih centrov k preizkusu telefona.

  • 12 promocijski dogodkov med božično novoletnimi prazniki
  • 12 božičkov/moderatorjev in 12 promotork

DM VALENTINOVA PROMOCIJA PARFUMOV

Valentinovo promocijo parfumov z naslovom Kako diši ljubezen smo izvajali 13. in 14. feburarja 2020 v DM prodajalni v Ljubljani (Brdo) in v Grosupljem. Z njima so želeli povečati obisk v novih DM prodajalnih, pokloniti valentinovo pozornost njihovim strankam, jim pomagati pri izbiri parfumov in jih prepričati v nakup. Dogodka sta potekala v okviru prodajne akcije Vedno ugodno. V času akcije so bile po ugodnih cenah na voljo dišave o katerih so kupci lahko poklepetali z modno blogerko Evo Ahačevčič Pakiž. Naš promotor - kupid pa je poskrbel za dišečo pozornost ob prazniku zaljubljencev – delil rože, popršene z izbrano dišavo ter s tem pospeševal prodajo znižanih parfumov.

Naša ekipa je poskrbela za primeren izbor in briefing kadra – promotorja kupida.

  • Čez 100 dišav po vedno ugodnih cenah
  • 2 uspešna promocijska dogodka
  • 2 simpatična, prodajno naravnana promotorja - kupida

PAMPERS PROMOCIJE v Mercator centrih

Mesec maj je mesec otroka, kar so pri Mercatorju še dodatno proslavili s projektom “Mali zakladi, velike nagrade – Pampers nagrajuje”! S promocijami Pampers izdelkov so želeli povečati njihovo prodajo in pridobiti čim več sodelujočih v Mercator nagradni igri za otroški voziček Nuno.

Na promocijskem kotičku smo imeli prav posebni photobooth, kjer so se mamice lahko fotografirale s svojimi dojenčki. Naše promotorke so mamicam delile brezplačne vzorčke Pampers hlačnih pleničk Pants in jih informirale o nagradni igri. Poleg tega so promovirale tudi spletno stran #Pampersmame, kjer so lahko našli vaje za mamice z dojenčki in se prav tako potegovali za nagrade.

Naša ekipa je poskrbela za izbor primernega kadra in njihov briefing. Med samim delom za tekoč in uspešen potek promocij na terenu ter na koncu za evalvacijo in poročila vseh promocij.

  • 8 dni uspešnih promocijskih dogodkov
  • 4 kraji po Sloveniji (Ljubljana, Maribor, Kranj, Nova Gorica)
  • 3 simpatične, prodajno naravnane promotorke

Kupci so bili navdušeni nad Mercatorjevo pozornostjo do meseca otrok in brezplačnimi vzorčki pleničk. S tem smo krepili lojalnost strank do obeh blagovnih znamk.

9 Eurospin zabavnih aktivacij po celi Sloveniji

Namen aktivaciji/pojavljanja na različnih dogodkih in pred njihovimi prodajalnami je bil: z zabavnim doživetjem krepiti blagovno znamko in pridobiti nove ter povečati lojalnost stalnih strank.

V okviru aktivacij Eurospin summer tour smo izvajali zabavne tekmovalne aktivnosti. Udeleženci vseh generacij so se lahko pomerili v treh preprostih nalogah (met srečne XXXL kocke, vrtenje hulahup obroča in metanje obročkov na stožec). Zmagovalci iger so prejeli eno od Eurospin summer tour praktičnih nagrad (hladilna torba, napihljiva žoga, kapa, barvice, očala, frizbi, kemiki). Aktivacijske naloge so izvajali animatorji, moderator pa je privabljal mimoidoče in vodil potek iger.

Naša ekipa je poskrbela za več stvari: skladiščenje vseh nagrad in potrebnih rekvizitov za izvajanje aktivacij; izbor in briefing kadra, ki je delal na terenu; logistiko materiala/rekvizitov/ekipe do vseh krajev dogodkov ter za evalvacijo in poročila posameznih aktivacij.

  • 9 Eurospin aktivacij po celi Sloveniji (Kranj, Koper, Sežana, Ljubljana, Slovenj Gradec, Slovenske Konjice, Rogaška slatina ...)
  • Preko 700 sodelujočih v aktivacijskih igrah.

Veliko pohval smo dobili za dobro opravljeno delo naše ekipe na terenu. Primer mnenja organizatorke dogodka iz Zavoda za šport, turizem in prosti čas Sežana:

"Poslali ste najbolj vztrajne animatorje, prevedrili smo deževni dve uri in potem so fantje in punce naredili eno krasno animacijo za vse obiskovalce. Edini so bili, ki so vztrajali in imeli do večera polne roke dela. Res bi jih rada pohvalila in prosim, da zahvalo prenesete tudi do njih. S takšno ekipo ste se res izkazali, hvala vam, da ste se odločili sodelovat z nami in res upam, da se naše poti še velikokrat srečajo.

Le še en email vas loči do predanih ambasadorjev, atraktivnih aktivacij vaše blagovne znamke ter kreativnih načinov promocije vaših izdelkov!

PIŠITE nam v spodnji obrazec in skupaj bomo ustvarili #FUNtastične promocije in aktivacije!

Let's connect and have some FUN! :)
Zagotovljen odgovor v prej kot 24 urah!






Luka Brulc

kreativc

luka@fun4u.si

S KOM SODELUJEMO

This error message is only visible to WordPress admins

Error: There is no connected account for the user 1207438200 Feed will not update.

VRH